Suomi Finland

You don't speak english too good? Wanna chit-chat with people from your country, in your language? It's the place for you!
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Hyvin iloinen~ X,D

Hieman paskamainen sää oli kyllä eilen. Lunta tuli koko perkeleen päivän ja tuuli niin ettei pystyssä meinannut pysyä. :I Ei kyllä tullut kadehdittua kouluun pyörällä tai kävellen tulleita. XD
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Uskon sen. :D

Olisi kyl kiva, jos itselläkin olisi auto, niin ei tarvis fillaroida näin talvipakkasilla koululle. D: Ja helpottaishan se vähän kaupassakäyntiäkin, kun ei tarvii ostoskasseja raahata jne. :D
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Bussilla mä olen kyllä koululle kulkenut, kun ei kerran edes ajokorttia ole vielä~ XD Teoriatunneista on kyllä käytynä palttiarallaa puolet, mutta auton rattiin en ole vielä päässyt. Alkeistunti kun pitää olla käytynä ennen kuin päästetään kurvailemaan eikä meikällä ole sitä vielä plakkarissa. :I Mutta eipä siinä mitään, missään ei kielletä käymästä teorioita ensin eikä mulla henkilökohtaisesti ole mitään kiirettä saada sitä korttia...
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Pitäskös munkin jossain vaiheessa lähteä hakemaan se ajokorttikin joskus. :) Natsais ainakin välillä mennä autolla koululle, esim. sadesäällä.

Kiva, kun olin viime lauantaina kaatunut polvilteni niin, että löin oikean polveni maahan. Nyttemmin se oli alkanut olemaan paranemaan päin, mutta tänään onnistuin taas kaatumaan niin, että kolautin saman polven uudestaan maahan. D: Nyt on tuolla Yläkerran Herralla jotain mua vastaan tai jotain, kun tämmöstä sattuu. :evil:
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Tuttu tunne. Jokunen vuosi sitten löin aina oikean jalkani pikkuvarpaani johonkin nurkkaan palttiarallaa viikon ajan. Oli kyllä varvas aika kauan kipeänä tuon jälkeen. XD
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Samainen polvi ei eilen oikein tykännyt, kun kävelin Prismaan ja sieltä takaisin, kun tuntui olevan entistä kipeämpi ja hieman turvonneelta. :D On käynyt mielessä, että voisin kaiken varalta käydä terveydenhoitajalla tarkistuttamassa polvea, ettei käy hassusti tai vastaavaa. :)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Kyllähän se on hyvä käydä näyttämässä, vaikka siinä ei lopulta mitään vikaa olisikaan. :3

Yhdeltä jo loppunut koulu, mutta bussi menee vasta kolmelta... Koneella istuessa tulee pitemmän päälle kyllä perkeleen väsy~ Ja jostain syystä tekee helvetisti mieli pelata Guitar Heroa~ XD Se on armoton rupeama sitten kun kotia pääsen! >3
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Kävinkin eilen näyttämässä polvea terkkarille, joka sitten lopulta neuvoi katsomaan, miten polvi jakselee ja jos alkaa tuntua ikävältä, niin menen lääkärille tarkempiin tutkimuksiin jne. :) Tällä hetkellä polvi on ok eikä onneksi vielä tarvii mennä minnekään, mutta ei sitä koskaan tiedä, miten polvi tykkää. :D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Oon ollut taas luvattoman pitkän aikaa hiljaa, mutta tuntuu etten osaa puhua kenellekkään...
No eipä kukaan näytä mullekkaan puhuvan että ei sillä. Tarkoitan siis lähinnä skypessä tms. En jaksaisi nyt taas masennusta alkaa potemaan mutta ei sitä oikein voi kai välttääkkään jos se on tullakseen. Kuhan lähinnä vaan tässä yksinäni istun. Vaikken halua olla yksin ja hiljaa en halua alkaa puhumaan kellekkään tai mitään koska jos joku haluais puhua mulle niin kai ne puhuis, ja sit jos alan oikein uliseen että yhyy oon yksin niin sitten kaikki vaan aattelee että kerjään huomiota. Niin ei kai siinä sitten mitään. /sigh
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Aifukola, Holy crap! Melkolailla samoissa fiiliksissä meikäkin... O.o Mulla tosin masennus on jo iskenyt... :I Joten en oikein tohdi sanoa, että "kyllä se siitä paremmaksi muuttuu" tai mitään vastaavaa kun ei itestäkään tunnu siltä sitten tippaakaan...
Eikä asiaa auta se että, ilmeisesti yksi kavereistani pitää synttäreitään tänään/huomenna eikä mulle oo puhuttu mitään~ ...Mahtavia kavereita mulla. Vai oonko mä sitten vain niin vastenmielinen ihminen...

Anyway, perkeleesti kouluhommia, eikä mitään huvittaisi tehdä. >I ...Uskonnon tunnillekin pitäisi kohta raahautua. Ja mä vihaan uskontoa niin rutosti~ D:<
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Aifukola, En itsekään tiedä, mitä sanoa tohon Skype-juttuun. D: Mutta kiva, että tuut edes tänne näyttäytymään. :3

Zoka, En minäkään oikein pidä uskonnosta. Tosin mulla ei ole ollut sitä moneen vuoteen sen jälkeen, kun siirryin amikseen opiskelemaan. :D
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Flaronet, Eipä tuo uskonto mua ennen ärsyttänyt, se nyt vaan oli aine muiden joukossa. Sitten kun riparilla piti kuunnella jeesustelua päivin ja öin, niin alkoi tosissaan rassaamaan. Nykyään tarvin kaiken tahdonvoimani etten tunnilla paiskaa kirjaa seinään ja lähde ovesta pihalle... XD Tiistaiksi pitäis tehdä typerä esitelmäkin vielä. -________-
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Kyllä se siitä. :D
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Esitelmän sain kyllä kovan tuskan jälkeen valmiiksi, mutta koulussa en ole maanantain jälkeen naamaani näyttänyt, kipeäksi kun onnistuin itseni taasen saamaan... -______-

.... ..... ...... ..Saan kumminkin taas matikasta lisätehtäviä. :I ...Edellisen kurssin lisähommat on aina vain tekemättä~ Perkeleen laiska kun olen.
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Eli hyvin menee, kun kerran onnistuit sairastumaan ja lisätehtäviä tiedossa. :D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Melkein masentaa tämä kaverittomuus. Toisaalta sitten en välttämättä jaksaisi kovin montaa ystävyyssuhdetta pyörittää. Hyvät nämä nykyiset kun ei lopu vaikka en pitäisi yhteyttä vähääh aikaan. Oon vaan niin laiska kaikessa semmosessa. Haluaisin että muut pitäisivät yhteyttä niin vastaisin siihen mutta en jaksa tehdä alotetta ym. Mulla on uus terapeutti. Josta en varsinaisesti tykkää. En edes tiedä miksi en tykkää mutta jotenkin ei vaan ole kiva? Saa nähdä jaksanko siellä paljoa enää käydä. Yritän kuitenkin.

Nyt pääsiäisenä käydään kai kylässä vaikka missä niin on sentään jotain tekemistä vähäksi aikaa...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Aifukola, Ainakin me ollaan täällä sun seurana. :D
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Jeps, hyvä me~ XD

Pari sukulaista kävi taasen kylässä näin pääsiäisenä. Pelasin sitten serkkuni ja pikkusiskoni kanssa GH:ta koko yön kun aikuiset olivat ties missä baarissa ryyppäämässä. (Kyllähän mäkin teoriassa aikuinen jo olen, vaikken sitä voi todistaakaan...) Kivaa oli vaikkei mitään ihmeellistä tehtykään~ :3
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Itse olen ollut lähinnä kotona koko pääsiäisen, mitä nyt lauantaina tuli käytyä iskän kanssa kahdestaan Kärkkäisellä, eilen vietettiin iskän 52-vuotissynttäreitä ja perjantaina tuli leivottua keksejä, kun äidin serkku ja tämän lapset eli meikäläisen pikkuserkut tulivat käymään. :3

YouTube on kiva kaveri ja ehdotti jonkun käyttäjän omatekemää animaatiosarjaa Akatsukista nimeltä "An Akatsuki's Life". Itse olen ehtinyt katsoa vasta kaksi ensimmäistä jaksoa, mutta hauskaa oli. :D Linkkaan ne jaksot tähän alas:

An Akatsuki's Life Episode 1: The Newcomer
An Akatsuki's Life Episode 2: Sasori's true form
User avatar
XicoPT18
Posts: 3388
Joined: December 5th, 2011, 10:23 pm
Location: Portugal
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by XicoPT18 »

Hei, okei sinulle?
~My Shinys~ | My Collections
ImageImage
Spoiler:
AdoptableAdoptableAdoptableAdoptableAdoptableAdoptableAdoptable
Post Reply