Suomi Finland

You don't speak english too good? Wanna chit-chat with people from your country, in your language? It's the place for you!
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Flaronet, Mun iskäni täytti sen 50 jokin aika sitten. Mitään juhlia se ei tosin pitänyt.
Mustaa mörköä tuli syötyä eilen. En kyllä tiedä mistä se tuli, pöydällä se nökötti kun koulusta tuli ja äiskä käski syödä sen kummempia selittelemättä... XD

...Koulussa ei ole tullut tänään kyllä käytyä. 12-14 olis ollu uskonnosta kertausta (koeviikko taasen menossa), mutta koska kouluun olis pitänyt mennä jo yhdeksäksi (busseja ei kulje muuten) niin en sitten jaksanut vaivautua. Kyseessä kun oli kerran vielä se vihaamani uskonto....... Toisen aineen kohdalla olisin saattanut tehdä toisin~ :d
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

XicoZemaria2, Mikä?

Zoka, Voi sua. :D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Enpä nyt tiedä yhtään mistään mitään. Niin paljon tavallaan tapahtunut mutta jotenkin masennus puskee päälle niin ei tunnu mikään miltään. Palattiin entisen poikaystäväni kanssa yhteen ja nyt mietin niin paljon että tuleeko tästä mitään vai ei... Ehkä kuitenkin lapsen kannalta olisi parempi jos oltaisiin ehjä perhe... Ja kyllä joo mulla on vieläkin, tai ennemmin ehkä uudelleen löydettyjä, tunteita sitä kohtaan. Nyt vaan kattoo ettei kaadu samaan ku viimeks.

Mutta tosiaan nyt vähän masennuksen tapaista päällä, mutta en uskalla mennä sitä masennukseksi sanomaan koska ajoittain olen onnellinen. Olen jotenkin säälittävä ihminen kun en toimi yksin. Heti oon ihan maassa kun olen omissa oloissani. Nyyhkis.

Tein tuohon Trade Station subforumiin oman topicin niin vaihdettavat lähtee kauhialla vauhilla. D:
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Aifukola, Kyllä tämä tästä, ystävä rakas. :) Siitäkin huolimatta, että elämä tuntuu välillä heittävän härän pyllyä. "Eteenpäin!" sanoi mummo hangessa. :D

Mullakin on käynyt mielessä, että voisin joskus tehdä Trade Stationiin vaihtotopicin, mutta tällä hetkellä Trade-boxini sisältö on sen verran kränänen, etten taida ihan vielä sitä tehdä. :)
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Olisipas se pitänyt tietää että tuo vaihto topic kuolee yhtä nopeaa ku syntyki mutta nojaa. No ehkä joku vielä joskus haluaa tradeja tehdä. Päivitin sen ekan postinki tolleen nätisti...

Unirytmini on ihan sekaisin, menen nukkumaan aamuyöstä 5-7 aikaan ja herään joskus puolenpäivän aikaan. Jos en herää 6 tunnin unien jälkeen niin sit herään vasta illalla joskus 10 tunnin unien jälkeen. Äiti ei kyllä yhtään tykkää.

Ajattelin ehkä kesällä taas muuttaa pois kotoa koska aika moni asia joko ärsyttää tai on niin etten halua lapsen sellaisiin tapoihin tottuvan. Yksin en tietenkään voi taloutta pyörittää mutta jos tuon miehekkeen sais samaan syssyyn niin ehkä onnistuisikin. Niin kovasti haluan omaa kotia sisustaa ja hoitaa...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Mäkin olen tuota trade-threadin tekoa harkinnut.... Vaihdokas valikoimani tosin on HYVIN suppea... <.<

Aifukola, Eipä tuo ole vielä kovin paha unirytmi... Ryssin omani joululomalla sille tolalle, että uni ei tullut ainakaan ennen seitsemää aamulla. Tuli sitten nukuttua päivällä ja valvottua yöllä~ XD Koulun alku kyllä rysäytti oikein kunnolla maankamaralle~ :d

...Hobitti tuli jokin aika sitten vahdattua~ Tosin se on kyllä aika ilmeistä~ XD ... ......Sorry, Loki~
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Mä en ole muistaakseni koskaan valvonut koko yötä, lähinnä johonkin kolmeen asti yöllä. :D

Zoka, Huomattu on. :D Mun pitäs edelleen lukasta tuo miun "Hobitti"-kirjani, kun kerran sen joululahjaksi sain. Mutta en ole edelleenkään aloittanut sitä. ^^' Tarkoitus olisi lukea ensin kirja ja katsoa sitten itse elokuva. :)
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Mullakin on monta uutta kirjaa jotka pitäis lukea, mutta ei vaan tunnu olevan aikaa / ei huvita. Ostin Sly 4:n pleikka 3:lle ja Monster Hunter 3 Ultimaten 3DS:lle. Niihin ihan kivasti menisi aikaa mutta täytyy täällä muutakin tehdä niin pelaaminenkin meinaa myös jäädä vähän taka-alalle.

Tänään lähden Oulun suuntaan kyläilemään. Enkä yhtään tykkää matkata junalla, mutta kun porukat käy viikonloppuna siellä kans, niin ois ihan tyhmää kahdella autolla takaisin tulla... Kuitenkin olen suhteellisen onnellinen kun pääsee kavereiden luokse vappua viettämään.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Mullakin noita lukemattomia kirjoja lojuu ympäriinsä... Ehkä kesällä on sitten aikaa... :I

Vappu tulee kyllä vietettyä luultavasti sängyn pohjalla. Olen onnistunut taas sairastumaan enkä oikein tahdo parantuakaan... Kusessa ollaan taas kohta koulun kanssa jos menee niin pahaksi että pitää jättää jälleen koulua väliin~ .____.

Anyways, en malta odottaa perjantaita~! 8D Jääkiekkoaaaaah~!!! >3<
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Mulla tuli vietettyä tänään vappua sillä tavalla, että tuli syötyä porukoiden luona ja samalla isän vanhemmat tulivat käymään. :)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Jääkiekon MM tosiaan vierähti käyntiin ja pakko sanoa että Suomen peli ei kyllä ollut kovin sujuvaa kolmen ensimmäisen ottelun aikana, vaikka ne tuli voitettuakin. Saksan lyöminen perjantaina ei tosiaankaan olisi pitänyt olla niin vaikeaa. Mikä kumma on kun syötöt möhlitään jatkuvasti? :I
Slovakian peli lauantaina näytti jo vähän paremmalta, mutta ekan erän aikana olisi voinut käydä vaikka mitä ilman Raantaa. (En ihmettele miksi Ässät voittivat Suomen mestaruuden.)
Maanantain peli Ranskaa vastaan meni kyllä täysin plörinäksi. Ranska (korostan: RANSKA!), jolla oli ollut rankka peli edellisenä päivänä, olisi pitänyt panna poikki ja pinoon ilman mitään probleemia.

Tämän päivän ottelu USA:n kanssa näytti jo siltä kuin lätkän pitäisikin. Takkiin tuli, sitä ei voi kiistää, mutta pelissä ei kyllä ollut moittimista kolmannen erän alun haparointia lukuun ottamatta. (Pari kaveriani oli muuten paikan päällä kyseistä peliä katsomassa. TV:stä en tosin heitä onnistunut bongaamaan. XD)
Perjantaina Venäjä vastassa, toivottavasti tästä pelistä nyt otettiin opiksi ja aletaan pelata oikein kunnolla! >3

Muuta asiaa mulla ei taida olla, elämä kun on pyörinyt pääasiassa lätkän ympärillä. XD
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Itse en juurikaan seuraa lätkää, kun ei oikein kiinnosta koko laji. ^^'
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Flaronet, Kukin makunsa mukaan~ XD Itselleni tosin suomalainen joka ei katso lätkää on jotenkin uskomaton ajatus~ X,D

Anyway, aion lätistä lisää jääkiekosta, joten...

Venäjän matsista mulla oliskin kunnolla asiaa. Suomen peli kyllä näytti jo aika hyvältä veli venäjää vastaan. Pelin tuloshan oli 3-2 Suomelle, mutta jos tuomarit olisivat olleet edes vähän oikeudenmukaisia olisi peli hyvin voinut päättyä 4-1. Venäjän pelaajat saivat tehdä melkein mitä huvittaa (varsinkin kolmannessa erässä) eikä tuomarien silmä värähtanytkään, kun taas Suomen pojat istuivat boksissa jos vähänkin katsoivat venäjän jätkiä väärin. Venäjää ei ilmeisesti sopinut nöyryyttää niin pahoin, pitihän sitä mahdollisuus antaa. -____-'

Itävaltaa vastaan peli rullasi jo niin kuin Leijonilta voi odottaa, kolmannen erän alun kömmähdystä lukuunottamatta. Itävaltahan sai tuolloin kaksi alivoimamaalia melkein peräjälkeen. Mutta siitäkin kyllä toivuttiin ja pelihän päättyi 7-2 Suomen voittoon.

Se lätkästä.
Euroviisutkin kohta alkajaa ja Suomen edustuskappale on kyllä aivan kamala... <.< Pakko sanoa etteivät euroviisut ole kovin paljon kiinnostaneet viime vuosina, mutta pakko ne on aina katsoa~ XD
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Hmm enpä ole nyt taas jääkiekkoa katsonut, tai telkkaria ylipäätään. Joskus katsoin kaikki pelit mitä tuli ja nyt tulee välillä kuunneltua jotai kun iskä kattelee mutta jotenkin en jaska mitään juuri nyt. Varmaan jonkin sortin masennusta kun mikään ei tunnu miltään eikä jaksa tehdä mitään. Tietokoneenkin aukaisin viimeksi viikko sitten...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Koulukin loppuu hyvin pian ja koska olen hiton fiksu, olen jättänyt kaikenmoisia tehtäviä roikkumaan... Pitäisi saada ne tehtyä vielä kun se on mahdollista~ <.< (historian tehtäviä yritän tässä samalla vääntää~ XD) Olen melko lailla kusessa... :I

Tänään tosiaan euroviisujen eka semifinaali... Tosin alusta taitaa jäädä puolisen tuntia katsomatta, kun tulee sitä lätkää~ XD
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Hupsista en ole käyny koneella noin kolmeen vuoteen, noh... Enpäs näköjään ehkä olekkaan ainoa.

Mulla ei sikäli kovin hyvin ole mennyt että pienessä masennuskierteessä ollut ja kitunut. Paitsi nyt kyllä enemmän maanisessa, hihittelen vaan kaikelle ja hölmöilen enkä nuku paljoo ollenkaan ja kokoajan pitää olla tekemistä. Oon seko. Serkkuni on osastolla koska on niin masentunut ja vaaraksi itselleen. Olin hieman hädissäni kun en tiennyt mistään mitään eikä mitään kuulunut vähään aikaan. Itkin jo muutaman päivän ja nyt on vaan aika passiivisella moodilla pari päivää puskenut.

Hehehe swimming anime (Free!) alko viime viikolla ja kohta tulee uus jakso! (Tai se tuli jo mutta subbia ootellessa.) Ja vaikka itelleni kuinka kerron että katon tällasia sarjoja vaan läpällä niin ehkä on jo aika myöntää että oikeasti tykkään niistä. :I

Ja viikonloppuna Animecoooon! Lähetään ilmeisesti koko perheen voimin. (-porukat) Minä, kaikki veljet, poikaystävä (tai nykyään kai avomies iik en osaa käyttää moista nimitystä) ja lapsi. Että jjoooo kivaa tulee.

Mmutta nnii mitäs tänne päin kuuluu? Kivaa kesää vietetty? ^^
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Ohhoh, mä kun luulin että tapoin koko topicin...

Aifukola, Toivottavasti serkkusi tokenee, ja jaksat hieman itsekin piristyä. :3 Toivottavasti pidit hauskaa Animeconissa.

Itse en edes muista koska olisin viimeksi animea katsonut... Kummasti vain tuo anime jäi TV sarjojen jalkoihin. (Eipä kyllä paljon aikaakaan ole sellaisiin ollut.)

Itse en ole saanut yhtään mitään aikaiseksi koko kesänä... Onhan tuolla autokoulussa tultu pyörittyä ja biologiaa lueskeltua (kyseinen aine olisi tarkoitus kirjoittaa syksyllä), mutta muuten on vain tullut velttoiltua.
Kävin muuten Jämi Fly In:ssä viikko sitten isäni kanssa. Kyseistä herraa en ole nähnyt tänä kesänä paljoa (Jotenkin mystisesti nähdään vähemmän lomilla, vaikka sen luulisi menevän juuri päinvastoin), joten oli mukavaa viettää edes se yksi päivä ihan vain kahdestaan. C: Helvetin hauskaa oli, vaikka poltinkin naamani~ XD
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

En oo käynyt täällä 4 vuoteen ties mistäkin syystä ja vihdoin viimein onnistuin kirjautumaan tänne, vaikkakin aluksi kirjoitin vahingossa pariin otteeseen väärän salasanan ennen kuin natsasi. :D Kaiken lisäksi luulin, että täällä olisi ollut aktiivinen keskustelu käynnissä, mutta eipäs olekaan. :3
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Olin täällä jonku aikaa viime vuonna ehkä... Tai ennen sitä, en muista. On nuo tietokoneet vaihtuillu ja unohtunu aina laittaa kirjanmerkkeihin jne. Mutta tosiaan eipä oo tullu kirjoteltua ku ei täällä oo minkäänlaista keskustelua ollu. :D

Oikeesti aattelin alkaa tiskaamaan mutta vahingossa istuin koneelle ja mietin että oliskos jotain tekemistä ja eksyin tänne.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Yay! :D Pitkästä aikaa. :3 Munkin pitäs alkaa tiskaamaan, koska tiskit ovat vaihteeksi levinneet (*köhköh*). Mutta onhan tässä koko viikonloppu aikaa tiskata, kiitos pääsiäisloman. BD

Mutta mutta, mitäs teitille kuuluupi? :3
Post Reply