Suomi Finland

You don't speak english too good? Wanna chit-chat with people from your country, in your language? It's the place for you!
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Kyllä tomusokeri on oikein namia, mutta makuasia se kaiketi on. Paha tapa ainaki jos ei muuta, ei kaiketi ole kovin terveellistä eikä nälkäänkään varsinaisesti auta...

Siivoan nyt alueen päivässä ja sitten vasta aukasen koneen niin saan jotain aikaiseksi. Kohta melkein puolet siivottu mutta se sotkuisempi puoli on ihan koskematon...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Se on kyl totta, että tomusokeri ei ole järin terveellistä. :/

Siisteys on puoli ruokaa. :D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Leivoin tänään pullaa ja browniekakkua. Kun olin kolme tuntia keittiössä ährännyt enpäs jaksanut enää mitään muuta kuin istahtaa koneelle... Ei ees tee mieli syödä leivoksiani kun söin ehkä liikaa taikinaa... Pullataikina on aika äkästä kun siinä on hiivaa...

Meinasin pitää taukoa animesta mutta enpäs sitten pitänytkään. Taidan pitää sitten kun plan to watch list on vähän pienenpi.

En saa skanneria toimimaan niin tuskailen tässä että mitenköhän saisin siirrettyä piirrustuksiani koneelle kun kameralla laatu kärsii ym. Ehkä koitan toisen koneen kautta mutta yyh. Olis ees sen arvosia piirrustuksia.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Sen siitä saa, kun syö taikinaa. XD Tosin pakko myöntää, että varsinkin pipareita leipoessa tulee napsittua piparkakkutaikinaa siinä samalla. ^^'

Johan on markkinat, kun skanneri ei suostu yhteistyöhön kanssasi. D: Toivottavasti se skanneri suostuu jossain vaiheessa toimimaan. :)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Skannerit ne osaa pistää kunnolla kampoihin toisinaan~ XD

Koeviikko taasen... Huomenna matikka... Olen kusessa~ <_____< Että pitikin olla se viikko kotona sängyn pohjalla(, mutta minkäs sille mahtoi...)~ >.<
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, Hyvin se menee. Älä stressaa. :D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Eääh apua. Oon ihan laiskamato. En haluais olla mutta olempas. Nojaa. Pitäs kai jotain aikaiseksi saada eikä vaan istua ja kattoa sarjoja... Muttamutta, mikäs kiire tässä on. Vielä kun kerran pystyn tässä olemaan hee.

Haluan kavereita. Mulla ei oo ketään kenen kanssa puhua esim. animesta. Ja kun kovasti huvittaisi puhua just nyt siitä. Että mitkä kaikki on lemppareita ja semmosta. Kun minulla on nyt ne tasan kolme kaveria joista yhtä ei vois vähempää kiinnostaa ja kahella ei oo aikaa...

Toivottavasti meille tulee kesällä vaihto-oppilas. Kun oon äitille vähän yrittäny puhua ja se on vähän lämmenny ajatukselle. Vois ehkä mahdollisesti saada uuden kaverin. Ainakin vuodeksi. Jee.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Ainakin jaksoit raahautua tänne asti. :D Mutta kyllä sä vielä jotain samanhenkisiä kavereita vielä saat. :3 Tai ainakin voisit tulla paremman puutteessa tänne turisemaan. X3

Viime lauantaina tuli käytyä taas conissa pitkästä aikaa, kun kävin Desucon Frostbitessa tuossa lauantaina. Sain siskonkin seuraksi sinne, kun satuin kysymään aikaisemmin tuleeko mukaan. Mitä nyt tuli vähän kierreltyä Sibeliustaloa ja otettua kuvia muutamasta cossaajasta, mm. yhdestä Sly Cooper-cossaajasta ja parista slendermanista (sisko halus....). :D Ja tulipa siellä nähtyä yksi Jeesus-cossaajakin, mutta eipä sitä älynnyt ottaa hänestäkään kuvaa. XD Itse ostin sitten kolme Soul Eater-mangaa ja Taidekujalta tuli ostettua yksi Zubat-kaulakoru ja kolme tarraa Pokémon X- ja Pokémon Y-pelien startereista, kun kerran halvalla sai nekin tarrat (1 €/3 kpl :3) Ajattelin, että voisin yrittää kesällä mennä taas coniin ja kiikarissa olisi ainakin Desucon ja Animecon puolestaan on vielä auki, että tulenko vai enkö. Ja eilen tuli käytyä Tallinnassa, kun kävin mummon ja edellämainitun siskon kanssa päiväristeilyllä. Innostuin ostamaan Taxfreestä semmosen Pokémon-figuuri-paketin, jossa oli kaksi figuuria ja valitsin semmosen paketin, jossa on Throh ja Sawk, lähinnä Throhin takia. XDD Ja muutenkin tuli pikkasen herkuteltua siellä.... *köhköh*
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Mulla menee kesällä Animeconissa varmaan omaisuus kun pitää ostaa puuttuvat Narutot, joita on jotain 33 kappaletta mikä tekee 3kpl/10€ = 110€ ok. Ja munkin pitää hommata muutama Soul Eater kun alusta jäi puuttumaan murr. En tiedä hakatakko päätä seinään vai mitä kun en pääse cossissa edes siihen kankaiden hankinta kohtaan. Pitäisi tehdä lista. :I Tai sitten jätän cossaamatta, ei en halua mutta kun siinä cossissa on yks kohta mikä joko tulee kalliiksi tai vaivalloiseksi. Äh voisin ees cossata jotaki muuta mutta en. Oon kauheen kriittinen sitä cossia kohtaan. Se ei oo ees lähtötekijöissään mutta en oo siihen silti tyytyväinen... En silti tiedä kehtaanko sitä päälle sitten pistää kuitenkaan. Nyyhkis näitä ongelmiani.

Taidanpas yrittää valvoa koko yön. Teen voimalla se ehkä onnistuu mutta en ole varma haluanko. Mutta ihan varmasti haluan kun nyt aloitan jonkun koukuttavan animen muahahaha.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Munkin on pitänyt cossata jotakuta hahmoa, mutta se on vähän jäänyt. Ainoa cossi-vaate, minkä omistan, on viime syksynä Huuto.netistä hankkimani Akatsuki-kaapu, joka roikkuu tällä hetkellä kaapissa. Lisäks multa löytyy yhden Akatsukin jäsenen otsapanta, mutta en äkkiseltään muista kenen heistä se oli. ^^' Muistan ainakin Itachin otsapannan ulkoa... :rotfl: On kyllä mielessä, ketä voisi cossata, mutta en osaa päättää ketä cossaan ekana. Voi tätä valinnan vaikeutta... :D Mutta saas nähdä pääsenkö tänä kesänä Animeconiin asti, kun sehän on tänä vuonna Kuopiossa...? Pitää olla tarpeeksi rahaa kasassa, koska mun pitäs varmaan hankkia yösija Kuopiosta, jos sinne meinaan haluta. Plus säästää rahaa matkakuluihin ja ostoksiin... Pitänee kai jatkaa tuota lottoamista ja toivoa, jospa se päävoitto rapsahtaisi sitten itselle. :roll:

Edit: Kävin just tarkistamassa mun noita adoptoimiani munia, niin oli mukava yllätys nähdä, että kahdesta munasta oli kuoriutunut Timpurr ja Tropius. Kiitos, Aifukola, kun kävit klikkailemassa pikkuisiani. <3 Mun pitäs varmaan käydä tänään klikkailemassa sun Pokémonejas. Paitsi että mulla on jo ennestään Tropius. XD
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Ainakin ennen niissä coneissa on ollut lattiamajotus parilla eurolla tai jotain, ja varmaan järkätään tänäkin vuonna.

Tekee mieli hakata päätä seinään kun ilmeisesti joku Kuroko no Basket OVA tullut yöllä enkä löydä sitä koko internetistä. Voi tätä tyhjyyttä sisälläni. :cry: No ehkä se löytyy vähän helpommin kunhan aikaa vähän kuluu. Täytyy vain rauhoittua ja keskittyä nyt johonkin muuhun...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Muistaakseni Desucon Frostbitessakin oli lattiamajoitus niille, jotka tuli kauempaa, joten varmasti muissakin coneissa on sama juttu. :) Mutta pitää katsoa, pääsenkö edes Kuopioon asti kesällä. :3
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Olisi kiva jos pääsisit. :)

Huuh haluan nyt tehdä koneella kaiken sen mitä oon suunitellutkin tekeväni ja sitten keskittyä muuhun elämään mutta vähän on puhti poissa... En edes saa koneella tehtyä mitään...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

No, sen näkee sitten. :D

Kyllä se siitä vielä lutviutuupi. :3

Kiva, sain jostain flunssan, kun nenä on ollut tukossa eilisestä lähtien. Muuten ei ole tuntunut erityisen kipeältä, mutta katotaan nyt miten tämä menee. Kaiken lisäks meillä on huomenna koko päivän keittiötunnit, joten saa nähdä mitä opettaja sanoo, kun olen huomenna koululla. :/ Periaatteessa en saisi olla keittiössä flunssan takia. Mutta katsotaan mikä on vointi huomenna ja mennään sen mukaan.
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

"Kasvit ei kuse ne hikoilee." -Kemianopettajani suuria viisauksia.

Hyvin Suomi topicci näyttää hengissä pysyneen ilman meikänkin panostusta, mutta kai sitä vois vähän turista turhuuksia, kun kerran aikaakin on...

Ensimmäisekseen, meikällä on nykyään irokeesi... Jeps, maanataina pantiin karvat poikki ja pinoon... Puolitoista vuotta sitten oli vielä armottoman pitkät hiukset ja nyt ne on sitten lopullisesti kynitty~ XD ...Kuulemma sopii mulle paremmin, kuin olkapäihin ulottuvat hiukset, jotka siis omasin vielä pari päivää sitten~

Hurahdin myös Torchwoodiin tässä lähiaikoina... Perkeleen hyvä sarja, katsastakaa jos aikaa löytyy. :3

Lordilta tuli uusi levy, perkele! 8D Pitänee tänään latailla mps:seenkin biisit niin voin sitä sitten kuunnella non-stop aina kun mahdollista. >3
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, Kyllä me vielä hengissä pysytään, vaikka mikä olisi. 8D Munkin pitäs käydä leikauttamassa mun tukka, kun on päässyt kasvamaan hieman pitkäksi. Tulisi hieman siistittyä hiuksia ennen työharjoittelua. :)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Flaronet, Vedä kaljuksi vain~ XD

Wooot!? Täydet pisteet enkun kuuntelusta~ O.o
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, En minä nyt kaljuksi aio ryhtyä. Ainakaan vielä tässä vaiheessa. Ehkä sitten joskus. :3
Sain nyt soitettua kampaajalle ja varattua ajan tonne 20. päivä tätä kuuta. :D

Aika hyvin kuitenkin saatu englanninkuuntelusta. :) ;)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

On se kumma kun ei kukaan vedä kaljuksi vaikka sitä aina ehdottelen... X,D

Onhan ne enkun kuuntelut ennenkin hyvin mennyt, mutta jossain vaiheessa on tullut aina vähintään se yksi virhe~ XD
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Ehkä joskus vois huvikseen ajaa kaljuksi, niin olisitko sitten iloinen? :D
Post Reply